Post by biomiffkingschafit on Feb 8, 2022 21:59:32 GMT -4
------------------------------------------
▶▶▶▶ Planet Bomber! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Planet Bomber! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser flere tokens ▞▞▞
▞▞▞ Planet Bomber! 2022 version ▞▞▞
Jeg hadde det gøy å låse opp alle våpnene og se alle planetene god grafikk, også det er et fantastisk spill!
For: PC, Switch Xbox, Android. Aldersmerking: 12+. ... der du jakter på motspillerne dine med et arsenal av våpen, fra bananer til bomber.
Flott spill, men annonser skjer ikke bare for ofte, men noen ganger er X-en på dem vanskelig å trykke på. Jeg anbefaler å velge annonser som ikke har små X-er.
eh det var ok innen tre timer jeg låste opp alle de gratis våpnene. Jeg fikk dette spillet som en tidssløser, og det mislyktes på den f.Kr. etter en stund gjentas det bare og vanskelighetsgraden øker ikke. generelt middelmådig i beste fall.
Kjedelig. Det var så enkelt, og når jeg først låste opp hver gratis rakett (de du ikke trenger å betale for😒), hadde spillet bare ingen vits med det etterpå. Så jeg slettet bare spillet. Så hvis du ser etter et spill som blir kjedelig veldig raskt, og vil at du skal kjøpe premium for meningsløse ting til en uhyrlig pris. last ned dette spillet. Det er virkelig forferdelig.
Det er kult, det er morsomt, men som alle andre spill må du grine, men noen ganger liker jeg en utfordring, men det verste er at mesteparten av tiden forsvinner den neste planeten min som skal ødelegges, og jeg må stenge ute og bli med igjen, det er veldig irriterende, så hvis Skaperen av dette spillet leser dette, vennligst fiks det, og det er min anmeldelse.
Hver gang du ødelegger en planet spiller den en dum annonse, og etter annonsen kan du ikke fortsette til neste planet uten å starte programmet på nytt. Den eneste måten å fortsette planeten uten at dette skjer, er å beseire planeten på rekordtid. For eksempel satte jeg alle pengene til makten, og brukte deretter gravebombe for å gjøre kort arbeid med sjefen med roterende uovervinnelighetsbarrierer. >5 sekunder. Edit: ved svært, VELDIG sjeldne anledninger kan du få en pokerannonse, som ikke roter med den neste planeten.
farblich sortierter Planet, kosmischer Planet dekorative Grenze, Luftfahrt, Winkel, ... Raumschiff, 0506147919, Flugzeug, Bomber png 658x510px 1.28MB
Etter den tredje omstarten vil ikke planeten dukke opp, men jeg kan fortsatt bye ting og kaste bort edelstener.
Et av de mest repeterende spillene jeg noen gang har spilt, alt du gjør er å trykke og se, trykke og se. Og det er en annonse hvert 10. sekund. Så så så SÅÅÅÅ kjedelig. Bare forferdelig.
Grunnen til at jeg rangerer 3 stjerner er fordi sent spill er i utgangspunktet umulig å ødelegge planeter selv med høye oppgraderingsnivåer på alt og å ha alt ulåst
Spillet er veldig morsomt, men nå og da når du åpner spillet, dekker en annonse spillet og du kan ikke klikke på noe annet enn annonsen. Jeg prøvde å klikke meg ut av spillet, starte telefonen på nytt og slå av wifi og slikt, men annonsene dekker fortsatt skjermen og gjør at du ikke kan gjøre noe. Løs problemet. Bortsett fra det et flott spill
Dette var gøy i begynnelsen, så etter å ha låst opp alle gratis bomber var det kjedelig, for nå må du betale for flere bomber.
Det er moro i ca 5 minutter. Og i stedet for å være en vanlig ikke-grådig app, er det en annonse etter hvert nivå. ikke bare det, men det lar deg doble belønninger ved å se annonser, men gjett hva som skjer når du ikke klikker på dobbel belønning? DET ER RIKTIG! DU FÅR AKKURAT EN ANNONSE!
Planet Bomber! Arkādes spēles fvu
Det er annonser mellom hvert nivå, annonser med hver lasteskjerm og annonser i margene. Jeg tenkte "dette har vært noen morsomme minutter selv med annonsene, jeg kan betale for å bli kvitt annonser hvis det fortsetter å være morsomt." Så legger de ut annonser over nivået mens det spilles, og du kan ikke gjøre noe før du klikker på annonsen. Så når du gjør det, vil en annen lastes over nivået. Etter det tredje nivået på rad avinstallerte jeg. Ikke verdt å laste ned, fortsett å bla.
Enkelt morsomt bombe-slippspill med fin progresjon. Skulle ønske jeg kunne betale penger for å slå av annonser.
Tikkende bomber på havbunnen? Radioaktiv forurensning til sjøs. Play. Current Time 0:00. Loaded: 0% ... Se «Vår Perfekte Planet» på NRK. 27. januar 2022.
1 Gratis bilder av Su-34. Relaterte bilder: flyplassplanetluftfartøyfighter-bomber · Flyplass, Planet, Luftfartøy. 10 · flyplass planet.
Bra når du til slutt låser opp nye missiler og oppgraderingene er tilgjengelige, men etter at du har låst opp alle de nye missilene og oppgraderingene blir praktisk talt uoppnåelige, blir det kjedelig veldig raskt
Jeg spilte dette spillet og likte det. Jeg var på planet 29s rakett. dagen etter det hadde jeg bare den første raketten og dataene mine ble tilbakestilt redigering: Jeg fikk tilbake dataene mine fordi jeg fortsatt hadde oppgraderingene mine, men sørg for at det ikke skjer igjen
én annonse per planet er litt overdrevent (det tilsvarer en tvungen annonse hvert 5. minutt). ikke verdt det.
Stumble Guys: Multiplayer Royale Action nzq
Planet Bomber! Arcade ead
Veldig bra spill, men mange annonser, men utviklere vil ha penger til. Men hvorfor til mange annonser.
Godt spill over alt bortsett fra en alvorlig feil...ved lvl 99 henger det så ille at det låser spillet og når du lukker det bringer deg til lvl 89. 10 lvl gap.
Nesten anstendig gameplay, men for mange annonser. Annonser spilles hver gang en planet blir ødelagt. Oppgraderinger ser ikke ut til å gjøre noe, de er så ineffektive / avlyttede. Kjedelig etter første missillåsing. Vent på oppdatering før du installerer.
nedlasting Planet Bomber! 6.0.3 for android Celkon Octa510
Spill coo. Godt konsept. Hvis du ikke betaler for ting, vil det bare slutte å utvikle seg, da er det bare repetisjon. Skulle gjerne sett en fremtidig versjon.
2019 - VHS filmer og B filmer
Dette er kun mulig på iOS-enheter med Siri, 3D Touch og hvor ... Er du fra en planet i nærheten av Betelgeuse, eller er du bare vrang?
... for Splatterhouse siden jeg så det i en spillehall da jeg var liten, ... har plassert bomber på det skipet og at han bør komme seg vekk,
Fint spill, progresjonen begynner å avta litt nær plante 50-60, men hvis du spiller det i mindre enn 30 minutter om dagen, er det en god app
spillet har en "portvakt" første gang jeg måtte klikke dele erfaring og annonser aktiveres i "innstillinger", og det åpnet, spilte rundt 14 planeter og lukket det, gikk for å åpne en gang til og kunne ikke komme forbi "porten" keeper", spillet er feil og vil ikke fungere... halt! galaksen S9+
spillet har liten eller ingen replay-verdi, og kjøp i spillet er altfor dyre. $50 for ett missil? $8 per uke for tilgang til 3 missiler? det var moro en stund, men det blir fort gammelt.
morsomt spill, stor tidsbruk og fin grafikk, men bare for mange annonser. Dere lager så mange fantastiske spill, og dere kommer garantert til å lage et av dem med minimale annonser, slik at vi kan nyte privilegiet og muligens vurdere å kjøpe annonsefri. Dette er sannsynligvis den viktigste 1-stjernes klagen, så jeg tviler på at du vil lese denne, men prøv å lage ett spill med minimalt med annonser. Jeg har stor respekt for utviklere som dere, og jeg har sett hvor mye innsats og tid som legges ned i spillene deres, men vær så snill bare en med færre annonser?
Jeg vet ikke hvorfor folk virkelig hater dette spillet, men når jeg prøver dette spillet føler jeg meg veldig fornøyd med å prøve å ødelegge planeter sakte. Veldig gøy å spille, jeg elsker det
En annen sitte rundt-og-vente-på-et annet-legg til-spill. Jeg hadde en annonse Umiddelbart etter den første fasen, som er da jeg skrev denne anmeldelsen og avinstallerte den.
Det fungerte bra for det meste med ikke så mange annonser. Men da jeg prøvde å kjøpe noe, sa det på telefonkjøpet mitt vellykket, men i appen sa det at kjøpet mislyktes. Den belastet kontoen min og jeg fikk ingenting.
Åpenbart cash grab-spill. For mange annonser, det første du blir møtt med når du laster ned spillet er et spillabonnement. Avinstallert på mindre enn 10 minutter. Skuffet.